Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
11 mei, 2025
Alkmaarinbedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Alkmaarinbedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
Alkmaarinbedrijf

100.000 stuks glossy ‘Hoorn stad van de Gouden Eeuw’

13 maart 2019
A A
(advertentie)
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Dinsdagmiddag tijdens de bijeenkomst in de Nadorst van de opening van het Toeristische seizoen werd de cover van de nieuwe gratis glossy van de Gouden Eeuw onthuld. Van de totale oplage van 100.000 stuks wordt een groot deel huis-aan-huis verspreid in Westfriesland. De rest wordt neergelegd bij toeristische punten. De glossy kan eind van de maand maart ingelezen worden.

Toeristisch Hoorn en ook Enkhuizen is bezig rondom het door het NBTC opgeroepen jaar van ‘Rembrandt en de Gouden Eeuw’ zichzelf als VOC stad te promoten. Hoorn heeft gekozen om in 2019, maar ook de komende jaren te vermarkten als ‘de stad van de Gouden Eeuw’.

Meernieuws

Hoorn loopt tot 2,3 miljoen aan inkomsten mis door Corona

Hoorn verbiedt uitbreiding en nieuwbouw op bedrijventerrein Gildenweg

‘Help de winkeliers, kom niet allemaal tegelijk winkelen’

Wethouder Ben Tap: “Verhaal Gouden Eeuw is een mooi verhaal, ook met zwarte bladzijden. Het komende jaar gaan we een na-ijleffect krijgen. Door de landelijke promotie gaan mensen het lezen, maar kunnen ze ook besluiten pas volgend jaar onze kant op te komen. ”

Aftrap en lanceringen

De aftrap van dit het Gouden Eeuwjaar vond een week eerder plaats in schouwburg Het Park in Hoorn. Daar werd ook de website stadvandegoudeneeuw.nl gelanceerd. De komende periode worden hier nog diverse nieuwe activiteiten rondom de Gouden Eeuw aan toegevoegd, gaven zowel wethouder Ben Tap als ook citymarketeer Stefan Kraft van Ermel aan. Naast de glossy wordt ook binnenkort een speciale App gelanceerd om alle 50 iconen in Westfriesland te beleven.

Grote verwachtingen

De Hoornse wethouder heeft grote verwachtingen van dit thema jaar. “Ik verwacht dat het heel erg druk gaat worden.” Hij prees ook de samenwerking tussen de gemeenten in de promotie van Goudeneeuwbovenamsterdam.nl tijdens de vakantiebeurs in januari dit jaar. Ondernemers worden volgens hem ook positiever. Zij zien nu meer van de marketing, zoals de bannieren in de stad, na jaren van praten over marketing.

edit: tijdens de lancering/presentatie zijn meerdere oplages genoemd, 100.000 is correct

Tags: Featured
ShareTweetShareSend

Mis geen nieuws meer, volg Alkmaarinbedrijf op facebook.


Alkmaarinbedrijf

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ‘Nieuwe naam Hero Interim Professionals past beter voor wie we dagelijks werken’

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Opening Mediamarkt Hoorn: 4 oktober 16.000 klanten op één dag

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Verdieping
  • Zakelijk
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

X