Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
03 juli, 2025
Alkmaarinbedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Alkmaarinbedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
Alkmaarinbedrijf

Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner

23 oktober 2018
A A
(advertentie)
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Een auto kopen vergelijken met het bestellen van een pizza of het ruilen van schoenen? Dat staat centraal in de introductiecampagne van online autodealer auto.nl. Zij  hebben Abovo Media als mediapartner gekozen om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland.

Martijn Bovée, General Manager van Auto.nl: “Abovo Media heeft ons geholpen een stevige mediastrategie neer te zetten, waarbij we op een effectieve manier onze boodschap bij de doelgroep kunnen overbrengen en direct meer klanten kunnen bedienen. Wij zijn trots op de campagne die wij nu inzetten en blij met de samenwerking met Abovo.”

Meernieuws

Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

Dit betaal je aan toeristenbelasting in Noord-Holland; Hoorn +29,6%

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo: “Auto.nl biedt een nieuwe manier van autoverkopen. Van oriëntatie tot aankoop is de hele customer journey online in te vullen. Dit hebben wij als basis voor de campagne gebruikt. Vanuit een crossmediale strategie, waarbij we de kracht van radio combineren met online video, social en display advertising, bouwen we aan de bekendheid van Auto.nl in Nederland. Deze campagne is een mooie start van onze samenwerking.”

Auto.nl

Auto.nl heeft een vernieuwende manier van autoverkopen. Zij hebben geen showroom, verkopers en demo auto’s, maar gebruiken data en 360 graden fotografie om online een optimaal beeld te geven van de auto’s. De klanten kunnen kiezen voor private lease of kopen de auto online en auto.nl levert de auto binnen 5 dagen thuis af. Auto.nl is een dochter van Louwman Group en werkt samen met 138 dealers van zowel Louwman Dealer Group als van Broekhuis Groep om overal garantie en aftersales te kunnen bieden. Tevens biedt het platform een 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.

ShareTweetShareSend

Mis geen nieuws meer, volg Alkmaarinbedrijf op facebook.


Alkmaarinbedrijf

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Interview: Piet Mol over rol en activiteiten Westfriese Bedrijvengroep

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • HSB Bouw brengt ook bod uit op Mulder Obdam

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Verdieping
  • Zakelijk
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

X