Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
11 mei, 2025
Alkmaarinbedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Alkmaarinbedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
Alkmaarinbedrijf

Milieudefensie kiest Abovo voor publiciteitsactie

13 februari 2017
A A
(advertentie)
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Voor een grootschalige publiciteitsactie “Bescherm de natuurbeschermer” heeft Milieudefensie gekozen Abovo Media uit Hoorn voor het inzetten van het mediatraject.

Mélisande van Engelenburg, medewerkster van de afdeling communicatie van Milieudefensie, licht de actie toe: “Bescherm de natuurbeschermer” verbetert de veiligheid van mensen die opkomen voor de natuur en een gezonde leefomgeving. Door hun betrokkenheid, krijgen zij in toenemende mate te maken met vergelding en intimidatie vanuit de industrie, uitmondend in bedreiging en moord. Met “Bescherm de natuurbeschermer” willen wij het publiek, maar zeer zeker ook de politiek, bewust maken van deze onhoudbare situatie.”

Meernieuws

Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

Dit betaal je aan toeristenbelasting in Noord-Holland; Hoorn +29,6%

Keuze voor Abovo

Om dit project breed onder de aandacht te brengen heeft Milieudefensie gekozen voor een grootschalige publiciteitscampagne, die zich met name richt op online media. Speerpunten zijn de sociale media, gekoppeld aan pre-rolls bij de NPO, display retargeting en Google Grants.

Na een uitgebreide pitch viel de keuze op Abovo Media uit Hoorn.

ShareTweetShareSend

Mis geen nieuws meer, volg Alkmaarinbedrijf op facebook.


Alkmaarinbedrijf

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ‘Nieuwe naam Hero Interim Professionals past beter voor wie we dagelijks werken’

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Opening Mediamarkt Hoorn: 4 oktober 16.000 klanten op één dag

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Verdieping
  • Zakelijk
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

X