ENKHUIZEN – Het bestuur van de nieuwe Stichting Marketing Enkhuizen zoekt een manager coördinator. De stichting gaat zich richten op citymarketing en VVV-gastheerschap voor Enkhuizen, Stede Broec en Drechterland.
De nieuwe stichting omschrijft zichzelf als volgt. “Aanspreekpunt, aanjager, merkregisseur, verbinder, uitvoerder en is ondersteunend.” Verrassend is dat de keuze voor het werkgebied is uitgebreid naar zowel Enkhuizen alsook Stede Broec en Drechterland.
Taken
Uit de vacature: “In de dagelijkse aansturing van de organisatie ben jij het aanspreekpunt, de leidinggevende manager. Binnen de vastgestelde begroting en uitvoeringsagenda ben je zelfstandig bevoegd. Je geeft leiding aan alle medewerkers van de stichting, marketing en retail. Je rapporteert aan het bestuur. Je bent samen met het team het boegbeeld richting alle externe relaties. Je onderhoudt het contact met de gemeente en de verschillende belangenorganisaties in en om Enkhuizen.”
Profileren
Enkhuizen wil zichzelf graag profileren als historische stad van de toekomst. Iedere stad en regio concurreert om aandacht, bezoekers, bedrijven, bewoners, talent, investeringen.
Daarom wil iedere stad zich onderscheiden ten opzichte van andere steden. Een citymarketing organisatie is hiervoor een belangrijk strategisch instrument vindt de stichting.
De Stichting Marketing Enkhuizen i.o. is een initiatief van VVV Enkhuizen, Stichting Stadsmanagement, Toeristisch Platform Enkhuizen en gemeente Enkhuizen. Meer informatie over de vacature is te vinden in dit pdf-document. Vacature Manager Stichting Marketing Enkhuizen (Word, 145.88 KB). Reactie deadline is 29 februari 2020.