HOORN – De Hoornse supermarktketen DEEN start begin mei met een nieuwe slogan ‘dat is lekker thuiskomen’. Deze slogan volgt op ‘Geen dag zonder Deen’ op. De nieuwe slogan zal ook te zien zijn in tv commercials bij NPO en RTL.
De nieuwe slogan is volgens de winkelketen tot stand gekomen door gesprekken met klanten en medewerkers. “Als directie zijn wij van mening dat niemand dat zo goed onder woorden kan brengen als onze eigen klanten en collega’s uit de winkels en van het hoofdkantoor. En wat blijkt? Belangrijke kenmerken van DEEN zoals betrokken, nuchter, vriendelijk, klantgericht en gezellig maken dat klanten en medewerkers zich altijd thuis voelen bij DEEN. Dat ‘thuis voelen’ is omgezet in een nieuwe slogan, ‘DEEN, dat is lekker thuiskomen’, waarmee we iedereen snel vertrouwd laten voelen.
DEEN. Dat is lekker thuiskomen.
“Een zin die alles zegt over het gevoel dat klanten en medewerkers associëren met DEEN”, vervolgt het bericht van de supermarkt. “Een zin die belooft dat iedereen zich altijd welkom voelt bij DEEN. Maar met de producten van DEEN is het ook altijd lekker thuiskomen. Omdat de prijs goed is en de lekkere en unieke producten thuis altijd in de smaak vallen.”
TV
De nieuwe slogan maakt gelijk zijn debuut op de TV. “Voor het eerst komt DEEN in de maand mei op de televisie met een eigen commercial. Een commercial waarin we laten zien waarom klanten en medewerkers zich thuis voelen bij DEEN en waarin onze eigen medewerkers een hoofdrol vervullen.” De commercial wordt in mei uitgezonden op de zenders van NPO en RTL. Naast TV worden ook radio en online video ingezet.
“Een belangrijke mijlpaal voor DEEN, waarmee we duidelijk aangeven dat klanten, medewerkers en leveranciers niet om DEEN heen kunnen”, aldus de directie van Deen Supermarkten.