Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
23 mei, 2025
Alkmaarinbedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Alkmaarinbedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
Alkmaarinbedrijf

Hooghoudt kiest voor Abovo Media en TAPE

23 november 2015
A A
(advertentie)
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Een van de bekendste distilleerderijen van Nederland heeft besloten om haar mediazaken neer te leggen bij twee bureaus. Reclamebureau TAPE is verantwoordelijk voor concept en creatie, Abovo Media voor de mediastrategie, -planning, -onderzoek en -executie. De samenwerking is direct van gestart gegaan, de aftrap vond afgelopen zaterdag plaats met een crossmediale campagne met landelijke tv, online en social media.

“Naast de creatieve samenwerking met TAPE zochten we een partij die ons strategisch kon adviseren op mediavlak. In Abovo vonden we een goede partner, waarbij een uitgebreide doelgroepanalyse en pragmatische blik ons nieuwe inzichten heeft gegeven. We kijken erg uit naar de samenwerking.” aldus Karina Zuiderveen brand manager Hooghoudt.

Meernieuws

FG Groep kiest voor samenwerking met Natwerk en Abovo Maxlead

Vijf nieuwe klanten voor Abovo; Modemerk Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en provincies Overijssel en Gelderland

Abovo Maxlead helpt AZ met verwelkomen fans in stadion; Nieuw snackmerk en museum Hermitage ook nieuwe klanten

“Hooghoudt is een inspirerend Nederlands merk vol vakmanschap en traditie. Wij gaan met alle plezier de uitdaging aan om de mooie producten van Hooghoudt nog sterker onder de aandacht brengen bij de doelgroepen.”, aldus Niels Bruinsma strategisch directeur Abovo Media.

“Met deze campagne willen we drie dingen laten zien: waarom Hooghoudt zo’n cool bedrijf is, jenever zo’n interessant product is en hoe je Premium Jenever kunt drinken.”, aldus creative director Tobias Camman van TAPE.

Hooghoudt

Sinds 1888 houdt familiebedrijf Hooghoudt zich bezig met het ontdekken van rijke smaken en weten ze als geen ander hoe mensen samene laten genieten. Door al deze jaren ervaring en liefde voor het vak zijn zij een begrip geworden inet ontwikkelen van jenevers en bitters, zoals Premium Jenever, Bruine Jenever en Beerenburg.

Tags: Abovo MediaFeaturedHooghoudt
ShareTweetShareSend

Mis geen nieuws meer, volg Alkmaarinbedrijf op facebook.


Alkmaarinbedrijf

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Afhaal wok moet buurtwinkel Onderdijk redden

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Verdieping
  • Zakelijk
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

X