HOORN – Op maandagavond 2 juni organiseert het Toeristisch Platform Hoorn een inspiratiesessie over de stadspromotie van Hoorn. Iedereen die actief is op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd is van harte welkom. De ontvangst is vanaf 19:30 uur met inloop (aanvang van de meeting is 20:00 uur) in De Nadorst, Westerblokker 171 in Hoorn.
TPH
Het TPH bestaat uit een aantal vertegenwoordigers uit de toeristisch-recreatieve branche in Hoorn, van toeristische ondernemers tot horeca, van detailhandel tot musea, van evenementen tot de gemeente. Iedereen was het erover eens: Hoorn is een fantastische stad, maar voor velen ook nog een verborgen schat. Het Toeristisch Platform heeft het initiatief genomen om een plan uit te denken om Hoorn beter op de kaart te zetten bij potentiële bezoekers en toeristen.
Plan GOUD
Doel is om dit plan juist samen met andere partijen uit te werken. Tijdens de bijeenkomst presenteert Ad Geerdink van het Westfries Museum het plan ‘GOUD’. GOUD staat voor kwaliteit en ambitie en refereert ook aan de rijke historie van Hoorn (Gouden Eeuw) en spreekt een belofte uit. GOUD zit als het ware in het DNA van Hoorn.
Het plan ‘GOUD’ bestaat uit 3 pijlers: het merk, de marketing en de organisatie. Het TPH is benieuwd naar de input en creativiteit van andere mensen en partijen en hopen dat zij willen meedenken om het plan beter en ook van de hele stad te maken. Dit gezamenlijke plan voor de positionering van het merk Hoorn moet leiden tot een verregaande samenwerking en verbinding van alle partijen en iedereen die op een of andere manier bezig is Hoorn als bruisende stad nog bruisender te maken.
Aanmelden
U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst. Aanmelden is gratis en kan tot woensdag 28 mei 2014. Voor aanmelding en vragen, kunt u contact opnemen per email: communicatie@hoorn.nl, met naam en contactgegevens, plus eventueel organisatie of bedrijf.