Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
22 mei, 2025
Alkmaarinbedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Alkmaarinbedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact
Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
Alkmaarinbedrijf

Column: Schermpje

4 januari 2013
A A
(advertentie)
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

Als verse inwoner in de regio deelt Otto met frisse blik zijn ervaringen als ondernemer.

Schermpje

De nieuwe vloer lag er net en en nu was de zonwering aan de beurt. Ze waren net binnen en hij – zichtbaar de ondernemer – was met mij in overleg. Op de achtergrond stond zijn maat, zijn hulpje. Kin op de borst; blik naar beneden.

Meernieuws

Column Robert-Jan Knook: Gewoon doen

Column Robert-Jan Knook: Nice to know

Column Robert-Jan Knook: Verbinding

mocht ik de man het gedrag van zijn personeel eigenlijk wel aanrekenen?

De ondernemer had er zichtbaar óók moeite mee: Hulpje had meer belangstelling voor zijn smartphone dan voor het opmeten van de ramen. Herhaaldelijk moest hij zijn ondergeschikte bij de les halen en gericht opdracht geven om materiaal aan te reiken en maten te noteren. Ondanks zijn servicegerichtheid en het volgens afspraak terugbellen koos ik toch voor een andere leverancier, maar mocht ik de man het gedrag van zijn personeel eigenlijk wel aanrekenen?

Hoe doet u dat? Heeft u regels voor smartphone-gebruik? Ik heb één niet-smartphonerige medewerkster dus ik kan niet meepraten. Maar ik heb wél de oplossing! Als nu één van de lezers een stoorzender ontwikkeld waarmee je binnen een straal van – laten we zeggen – 10 meter alle mobiele dataverkeer verstoord, dan kun je je eigen bedrijf eenvoudig smartphone-proof maken. Bruikbaar voor alle bedrijven, behalve de horeca. En de draagbare variant gaat mee op klus, om situaties als hierboven te voorkomen.

Een naam heb ik ook al: “White Face”. Want dat krijgt Hulpje als hij er voor het eerst mee geconfronteerd wordt!

PS: Mocht iemand de draad oppakken; kan die dan ook meteen ff een zender ontwikkelen waarmee je de muziek van de stratenmakers / groenwerkers etc. kunt beïnvloeden?

Otto


otto@westfrieslandinbedrijf.nl

Tags: ColumnOndernemerOtto
ShareTweetShareSend

Mis geen nieuws meer, volg Alkmaarinbedrijf op facebook.


Alkmaarinbedrijf

Populair deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Afhaal wok moet buurtwinkel Onderdijk redden

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Dit zijn de 30 genomineerden voor Beste Onderneming van Noord-Holland 2025

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Verdieping
  • Zakelijk
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

Geen resultaat
Bekijk alle resultaten
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Verdieping
    • Column
  • Zakelijk
    • ZakelijkNHN
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf.nl
    • Westfrieslandinbedrijf
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

X